Stránky

sobota 1. novembra 2014

Chlopská skupinka

Na dorastovom výlete sme sa videli 1.krát. O mesiac neskôr sme sa rozhodli, že sa chceme stretávať každý týždeň. Nie kvôli zábave, športu ani kvôli tomu, že by sme boli najlepší kamaráti, ale preto lebo všetci sa chceme učiť viac o Biblii a o Ježišovi Kristovi, ktorý je naším spoločným priateľom. Hovorím o mojej novej skupinke "Chlopskej skupinke". Konkrétne ju tvoria Dávid, Braňo, Mišo, Matej a Martin.

Ježiš nás proste priťahuje

Dávid, Mišo a Braňo.
Týždeň čo týždeň sa stretneme a hovoríme o tom čo sme z Bibli čítali a čo sme sa z toho naučili. Potom študujeme spoločne. Keď som dal chlapcom na výber o čom sa chcú na skupinku učiť, tak jednoznačne najviac všetci chceli počúvať o Ježišovom živote. Chceme poznávať kto je Ježiš. Priateľ, Boh, záchranca, služobník, pomocník, radca, učiteľ. Všetko z toho a ešte omnoho viac je to náš/môj Spasiteľ. Každý týždeň prichádza aj nová výzva. Či už je to čítanie Biblie, modlitba, počúvanie autorít a iné. Chlapci tieto výzvy budú zdolávať čoraz ľahšie a s väčším nadšením ako doteraz, lebo všetci sa chceme podobať na Ježiša.

Pred dvoma dňami som mohol s Dávidom a s Braňom stráviť celý deň. Ukázať im Bzenov, dedinku v ktorej som vyrastal, miesta na ktoré som sa chodil modlievať, alebo aj dom v ktorom som býval, či ihrisko na ktorom som hrával futbal. Bolo to dobrodružstvo, ktoré sme zakončili tým, že sme si pozreli film, ktorý sa zrodil približne v tom čase ako sa narodili chlapci zo skupinky a jeden z najhrdinskejších filmov, ktoré poznám. Pán Prsteňov: Spoločenstvo prsteňa. Tak ako Spoločenstvo prsteňa aj mi sme ešte len na začiatku našej cesty, ale na jej konci čakajú ohromné veci.
 
S našim prvým hosťom na skupinke. Mike Sullivan.
Teším sa na to ako z chlapcov budú vyrastať muži žijúci na Božiu slávu, ako budú slúžiť Bohu a ako budú ovplyvňovať svoje okolie a ľudí, ktorých im Boh pošle do cesty. 

Modlite sa za nás
Najväčším problémom našej skupinky je hlavne nájsť si spoločný čas na stretávanie. Prosím modlite sa aby sme našli vhodný čas pre každého kedy sa budeme môcť stretávať. Tiež chceme byť príkladom Božích mužov v rodinách a v školách.

Myslím, že si ešte na mojom blogu budete môcť v budúcnosti prečítať omnoho viac o týchto skvelých chalanoch.

"Blahoslavený muž, ktorý nechodí podľa rady bezbožníkov, na ceste hriešnikov nestojí a v kruhu posmievačov nesedí, ale v zákone Hospodinovom má záľubu, o Jeho zákone rozjíma dňom i nocou. Bude ako strom zasadený pri vodných tokoch, čo načas dáva ovocie a jeho lístie nevädne; a všetko, čo robí, sa vydarí." Žalm 1,1-3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára